Salarisadministratie samen doen

Waarom samenwerken met Salariszaken?

Onze salarissoftware is een 100% online toepassing. De salarissoftware is ontwikkeld met de modernste technieken. Schaalbaar, razendsnel en door wekelijkse updates altijd up-to-date. Voor jou betekent dat belangrijke besparingen op ICT uitgaven: geen kosten meer voor aanschaf en afschrijving van eigen hardware en geen beheers inspanning.

Je hebt daarnaast een back-up bij ziekte/verlof en kunt vakinhoudelijke vragen aan ons stellen.

Salarisadministratie samen doen

Als je de salarisadministratie samen doet, dan verwerk je zelf in onze cloud-omgeving. Vervolgens wordt de verwerking iedere maand door onze specialisten gecontroleerd.

 Ook heb je de mogelijkheid om maandelijks te wisselen tussen uitbesteden, samen doen of zelf doen. Wel zo flexibel!

Door het efficiënte werken in de cloud heb je altijd en overal toegang tot jouw administratie. Ook wordt papierwerk geheel overbodig. Wij bieden verschillende functionaliteiten voor medewerkers en managers met onze gratis mobiele apps voor de iPad®, de iPhone® en Android.

Ook ideaal voor administratie en accountantskantoren

Of je nu administraties door ons wilt laten verwerken of het zelf doet met ondersteuning van onze salarisspecialisten, alles is mogelijk!

Veel gebruikt door:

MKB

Als MKB’er wil je jouw salarisadministratie goed en efficiënt geregeld hebben. Door onze variabele abonnementsvorm kan je maandelijks wisselen tussen zelf doen, samen doen of uitbesteden. 

Accountants & -administratiekantoren

Vele accountants en -administratiekantoren voeren de verloning uit via ons systeem. Ze maken hierbij gebruik van de ondersteuning van onze NIRPA gecertificeerde adviseurs.

DGA

Door slimme automatische processen kunnen wij de DGA verloning volledig automatiseren. Dit geldt voor zowel de loonstrook, loonaangifte als de boekhoudkoppeling.

Jouw salariszaken samen doen?

Salariszaken samen doen

Vanaf € 5,75

Wat klanten over ons zeggen

quote-gr

Dylan Boon

HR & ICT @ GJ Personeelsdiensten

Werkt samen met Salariszaken sinds 2019

“Sinds de overstap zijn we gegroeid met meer dan 100 klanten”

GJ helpt mkb’ers in allerlei branches met allerlei HR-zaken. Ze begonnen ooit als uitzendbureau, maar inmiddels hebben ze hun diensten behoorlijk uitgebreid met onder andere payrolling, werving & selectie, verzuimbeheer en HR-advies. 

Koppelingen

Wij bieden uitgebreide koppelingen aan met software voor boekhouden, urenregistratie en verzuimverzekeraars. Hierdoor worden processen die eerder tijdrovend en foutgevoelig waren ineens makkelijk en efficiënt.

Betrek jouw medewerkers met Employee Self Service

Apps zoals Airbnb en Uber stellen ons in staat om ons vluchtige leven op onze telefoon te organiseren, waar en wanneer we maar willen. Onze Employee Self Service-app biedt hetzelfde gemak voor personeelszaken. Van declaraties tot verlofdagen, met deze app kunnen jouw medewerkers hun personeelszaken on-the-go en in real time regelen.