Home / Referenties
"Een frisse nieuwe start voor kinderopvangorganisatie Hanna Holman"
Eerder ging het een beetje langs mij heen, maar moest ik wel allerlei dingen goedkeuren. Nu ben ik veel meer betrokken, zonder dat ik volledig zelf verantwoordelijk ben. Salariszaken kijkt mee en controleert, en dat werkt erg goed. Als ik kijk naar wat het me oplevert, is dat vooral veel meer rust.
Als control freak is het fijn om aan de knoppen te zitten! En dat ik niet meer eindeloos heen en weer hoef te mailen met medewerkers over hun overuren en dat soort zaken, is ook erg fijn
"Snelle en soepele salarisadministratie voor Maliekwartier Tandartsen"
“Wat me vooral aanspreekt, is dat Salariszaken een echte specialist is. Het is geen groot bedrijf met veel verschillende disciplines, maar ze zijn heel erg gefocust en goed in wat ze doen,” zegt Willemine. “We hebben ervoor gekozen om de salarisadministratie uit te besteden, omdat we niet per se de noodzakelijke kennis hebben en willen dat het 100% goed geregeld is. Maar we kunnen wel in het systeem om bepaalde dingen aan te passen of bijvoorbeeld dummies aanmaken. Dat maakt het aannemen van nieuwe mensen een heel soepel proces.”
"Soepele salarisadministratie voor DGA"
"Ik ben niet iemand die het leuk vind om eindeloos in zo’n systeem te gaan zitten puzzelen, dus daar heeft Salariszaken me uitstekend bij geholpen. Elke keer dat ik ergens tegenaan loop of een vraag heb, stuur ik een mail en weet ik dat ik razendsnel antwoord krijg. Vaak reageren ze al binnen 20 minuten!
Dat hoge serviceniveau vind ik echt een ontzettend groot pluspunt, daar kunnen veel andere dienstverleners nog wat van leren. En de salarisadministratie loopt nu van een leien dakje, dus ik kan me focussen op zaken die ik belangrijker vind. En wat wil je als DGA nou nog meer?”
"De salarisadministratie is weer helemaal bij de tijd voor Spark Holland"
Het digitale tijdperk is er op veel vlakken al lang omarmd, alleen was de salarisadministratie nog niet met de huidige tijd meegegaan. Daar is door de overstap naar Salariszaken verandering in gekomen.
“We hadden een prima gevoel bij Nmbrs, alleen was er wat twijfel over de wat meer gespecialiseerde kennis op het gebied van salarisverwerking. Die ondersteuning zochten we wel, dus raadde Nmbrs ons aan om contact met Salariszaken te zoeken. En toen kwam van het een al snel het ander. Het vertrouwen was gelijk goed, en ook de nuchterheid van Salariszaken spreekt ons aan.”
"Een moderne oplossing voor de salarisadministratie van Loft88"
Ik ben ontzettend blij dat ik ben overgestapt. Sabina heeft me uitstekend wegwijs gemaakt in NMBRS, en dankzij haar werk ik steeds sneller en slimmer met de software. Het voelt soms zelfs alsof ik de enige klant van Salariszaken ben, en dat is een groot compliment! Je krijgt altijd razendsnel antwoord op je e-mails, en bovendien zijn de antwoorden inhoudelijk ook altijd goed en compleet.
"Salarisadministratie in de cloud voor alle onderdelen van Quasir"
We hebben ervoor gekozen om de salarisadministratie samen te doen. Dat betekent dat we zelf het beheer hebben op de input, en daarna met een druk op de knop alles overdragen aan Salariszaken. Zij kunnen dan vervolgens de inhoudelijke controle uitvoeren, daarvoor hebben wij simpelweg de kennis niet in huis.
De flexibiliteit en snelheid van verwerking is helemaal top. Een ander groot voordeel van samen doen is dat de mannen altijd bereikbaar zijn voor het beantwoorden van vragen.
"Een koppeling tussen Nmbrs® en een planningstool voor PMT"
Er werden ontzettend veel fouten gemaakt in onze salarisadministratie, dus dat moest anders. We hebben besloten het zelf weer op te pakken. Daarbij hebben we hulp gezocht van Salariszaken. Voor ons was het belangrijk dat we onze planningstool konden blijven gebruiken.
"Nu we onze eigen salarisadministratie weer doen, vonden we het ook belangrijk dat we goede ondersteuning hadden. In de nieuwe situatie kan Salariszaken eenvoudig meekijken met onze processen, en ons ondersteunen als dat nodig is. We zijn erg tevreden met het resultaat.”
"Tijdwinst met digitale salarisadministratie voor RWHG"
Bij de overstap hebben we veel uitleg gehad over het pakket en de mogelijkheden. En inmiddels gebruikt iedereen bij ons de app om zelf hun gegevens in te vullen, te checken en wijzigingen door te geven. Daarnaast maken we gebruik van de workflows. Dat levert ontzettend veel tijdwinst en gemak op.
Ze zijn oprecht geïnteresseerd in onze organisatie en uitdagingen, vakkundig, snel, denken mee en zijn daarnaast ook enthousiast over wat zij te bieden hebben. Voor onze organisatie en groei ambities is Salariszaken de ideale partner!”
"Complete dienstverlening met online salarisadministratie voor Ortaq"
Sinds we met Salariszaken werken, hoeven we onze klanten geen ‘nee’ meer te verkopen als ze vragen of we de salarisadministratie ook op ons kunnen nemen.
Het voelt prettig om wel gewoon het aanspreekpunt te blijven van al je klanten, maar ondertussen de zekerheid te hebben van Salariszaken als achterwacht. Als het nodig is, staan ze er gewoon.
Mieke Hilvers
directeur Personeel & Organisatie
Bakkerij Hilvers
Werkt samen met Salariszaken sinds 2021
"Moderne salarisadministratie in de cloud voor Bakker Hilvers"
Je merkt ook dat er bij Salariszaken echt veel ervaring en kennis over de inhoud is. Dat geeft je een vertrouwd gevoel.
Zodra je Salariszaken mailt, heb je razendsnel het juiste antwoord. We hebben allebei nog niet veel ervaring op dit gebied, maar we zijn dankzij de supergoede service nooit bang om domme vragen te stellen.
"De overstap naar moderne software voor salarisadministratie bij Visser & van Eck"
Net als veel van onze andere klanten, moest Louis er even aan wennen dat we het contact met onze klanten in principe allemaal via de mail laten verlopen. “Om eerlijk te zijn, is het niet mijn manier van werken. Maar tegelijkertijd wordt dat gevoed door andere bedrijven die ook zo werken, maar vervolgens totaal niet bereikbaar zijn”, vertelt Louis. “Maar dat is bij Salariszaken zeker niet het geval. Als er iets is en je stuurt een mail, dan heb je vaak binnen 20 minuten al een pasklaar antwoord waar je mee verder kunt. Inmiddels hebben we het pakket goed in de vingers en hoeft er bijna nooit meer contact te zijn.”
"Online salarisadministratie voor de klanten van BFD Administratie en Advies"
Je wilt je klanten natuurlijk zo goed en volledig mogelijk helpen, maar tegelijkertijd moet je je ook vooral kunnen richten op dat waar je goed in bent. “Dus toen Salariszaken op ons pad kwam, was dat voor ons een mooie reden om over te stappen.
Niet alleen omdat het een online pakket is wat makkelijker werkt, maar ook omdat we gebruik kunnen maken van de gespecialiseerde kennis van Salariszaken.
Salariszaken BV
Verkennen
Pakketten
Handige links