4,8/5 sterren van 100+ reviews op Google

Salarisadministratie Horeca

Horeca-ondernemers veel te maken met flexibele werknemers en oproepkrachten. Deze flexibiliteit is de spil in je horeca-onderneming, maar brengt op het gebied van administratie vaak extra werk met zich mee.

Door ons systeem te koppelen aan je urenregistratiesysteem vul je automatisch de flexibele uren in, waarna dit meteen wordt verwerkt in de verloning. Je bespaart tijd en vermindert de foutgevoeligheid.

De salarisadministratie in de horecabranche vereist extra expertise in vergelijking met de meeste branches. Bij Salariszaken beschikken wij over specialisten met ervaring en extra kennis van de salarisverwerking binnen deze branche.

Onze experts zijn op de hoogte van alle ontwikkelingen in de wetgeving op het gebied van horeca, om al jouw werknemers op tijd en juist uit te betalen.

Salariszaken verzorgt en begeleidt de salarisadministratie van meer dan 10.000 bedrijven!

Voordelen

Bekijk de pakketten

Salariszaken zelf doen

Vanaf

€ 2,75

Per loonstrook per maand

Salariszaken samen doen

Vanaf

€ 5,05

Per loonstrook per maand

Salariszaken Uitbesteden

Vanaf

€ 7,75

Per loonstrook per maand

Bekijk de pakketten

Salariszaken zelf doen

Vanaf

€ 2,65

Per loonstrook per maand

Salariszaken samen doen

Vanaf

€ 4,95

Per loonstrook per maand

Salariszaken
uitbesteden

Vanaf

€ 7,55

Per loonstrook per maand

Salariszaken samen doen

Vanaf

€ 4,95

Per loonstrook per maand

Salariszaken uitbesteden

Vanaf

€ 7,55

Per loonstrook per maand

Salariszaken zelf doen

Vanaf

€ 2,65

Per loonstrook per maand

Voordelen van Salariszaken

Geen stoffige dossiers, onoverzichtelijke excel-sheets of veel handmatig invoerwerk. Je werkt met ons samen in een cloud-oplossing met slimme automatische processen! Dit is ISAE3402 gecertificeerde HR & Payroll software.

Gecertificeerde adviseurs

Altijd actueel met wet- en regelveging

Eenvoudig overstappen​

Persoonlijk contact met vaste contactpersonen: soepele en heldere communicatie

Binnen 2 uur reactie

Binnen 2 uur inhoudelijke reactie op je vragen

Continuïteit voor jouw bedrijf​

Wij kunnen de salarisadministratie op ieder ogenblik van jou overnemen. Bijvoorbeeld bij ziekte of vakantie.

100% cloudbased

Moderne cloud-gebaseerde software

Koppelingen

Wij bieden uitgebreide koppelingen aan met software voor boekhouden, urenregistratie en verzuimverzekeraars. Hierdoor worden processen die eerder tijdrovend en foutgevoelig waren ineens makkelijk en efficiënt.

Wat klanten over ons zeggen

quote-gr

Ronald Stevenaar

FINANCIEEL DIRECTEUR @ VERMEYDEN TRAITEUR

Werkt samen met Salariszaken sinds 2020

"Die flexibiliteit is nodig voor ons als onderneming"

We zijn zeer content met de manier van samenwerken en met name de korte en snelle lijntjes in de communicatie. Sander en team reageren snel en accuraat, ook buiten kantoortijden, en die flexibiliteit is nodig voor ons als onderneming.

Betrek jouw medewerkers met Employee Self Service

Apps zoals Airbnb en Uber stellen ons in staat om ons vluchtige leven op onze telefoon te organiseren, waar en wanneer we maar willen. Onze Employee Self Service-app biedt hetzelfde gemak voor personeelszaken. Van declaraties tot verlofdagen, met deze app kunnen jouw medewerkers hun personeelszaken on-the-go en in real time regelen. 

Video afspelen

Meer weten over Salariszaken?

Ger de Jager RPP

Adviseur