058 203 8059

info@salariszaken.nl

Over Ons

Actueel

Review Widget

Home / Referenties

Card image cap

Ernst-Jan Meijer

Manager Officemanagement

Quasir

Werkt samen met Salariszaken sinds 2022

"Salarisadministratie in de cloud voor alle onderdelen van Quasir"

We hebben ervoor gekozen om de salarisadministratie samen te doen. Dat betekent dat we zelf het beheer hebben op de input, en daarna met een druk op de knop alles overdragen aan Salariszaken. Zij kunnen dan vervolgens de inhoudelijke controle uitvoeren, daarvoor hebben wij simpelweg de kennis niet in huis.

De flexibiliteit en snelheid van verwerking is helemaal top. Een ander groot voordeel van samen doen is dat de mannen altijd bereikbaar zijn voor het beantwoorden van vragen.

Card image cap

Jos Leijs

Partner

BFD Groep

Werkt samen met Salariszaken sinds 2021

"Online salarisadministratie voor de klanten van BFD Administratie en Advies"

Je wilt je klanten natuurlijk zo goed en volledig mogelijk helpen, maar tegelijkertijd moet je je ook vooral kunnen richten op dat waar je goed in bent. “Dus toen Salariszaken op ons pad kwam, was dat voor ons een mooie reden om over te stappen.

Niet alleen omdat het een online pakket is wat makkelijker werkt, maar ook omdat we gebruik kunnen maken van de gespecialiseerde kennis van Salariszaken.

Card image cap

Fred Vermeulen

Salarisadviseur

Vermeulen Ulutuz

Werkt samen met Salariszaken sinds 2019

"Salarisadministratie waar iedereen blij van wordt bij Vermeulen Ulutuz"

“Het zorgt aan mijn kant sowieso voor veel tijdwinst. Niet alleen omdat onze klanten veel dingen zelf kunnen regelen, maar ook omdat veel zaken geautomatiseerd kunnen worden.

Tegelijkertijd merk ik ook dat onze klanten erg tevreden zijn en veel zaken zelf kunnen regelen. Het indienen van declaraties, bijvoorbeeld.

Card image cap

Nicky Verhage

HR & FACILITY

REVENYOU

Werkt samen met Salariszaken sinds 2019

"Gestroomlijnde HR- en salarisadministratie voor RevenYOU"

In het begin voelde ik me een beetje bezwaard om zo vaak contact op te nemen, maar inmiddels weet ik dat het helemaal prima is. Ik word steeds snel en goed geholpen, de service is echt uitstekend. Als ik een mailtje stuur, krijg ik vaak al binnen een half uur reactie!

Het werken met het systeem gaat ook soepel, ik ben blij dat we alle relevante zaken nu in 1 programma zelf kunnen regelen. Op naar de volgende 30 werknemers!

Card image cap

Jellie Wit Barten

Administratief medewerker

Autogroep Ursem Barten

Werkt samen met Salariszaken sinds 2021

"Snelle en nauwkeurige salarisverwerking bij Autogroep Ursem Barten"

Het is bijvoorbeeld erg fijn dat werknemers de loonstroken, verlof en hun digitale dossier online kunnen inzien, dat werkt makkelijk en is overzichtelijk.

Het digitaal ondertekenen van bijvoorbeeld contracten is ook erg handig, dat scheelt een hoop tijd.

Card image cap

Dylan Boon

Productspecialist

GJ

Werkt samen met Salariszaken sinds 2020

"Strakke salarisadministratie voor GJ, HR-Partner"

“De overstap ging heel soepel. Met de loonaangifte XML-converter konden we alles vanuit het oude pakket direct importeren. Die functie gebruiken we ook vaak als we een nieuwe klant hebben die nu nog met een ander pakket werkt. Dat werkt echt fantastisch!”

Card image cap

Alien Bosma

Eigenaar

ADB Administratieve Dienstverlening

Werkt samen met Salariszaken sinds 2021

"Salarisverwerking mét back-up voor ADB Administratieve Dienstverlening"

Wat Alien deze samenwerking vooral oplevert? “Een hele hoop tijdwinst! Ik hoef niet continu van alles na te zoeken of bij de Belastingdienst te checken of alles goed gaat. "

"Salariszaken is in dat opzicht echt mijn steunpilaar geworden: ik vertrouw ze volledig. Het is gewoon erg prettig dat je een expert hebt die over je schouder meekijkt.”

Card image cap

Joey van Loon

Mede-eigenaar

Peter Hector Administratie en Advies

Werkt samen met Salariszaken sinds 2017

"Een efficiënte salarisverwerking bij Peter Hector Administratie en Advies"

Het is ook erg fijn dat Salariszaken ons helpt met de 2 complexe administraties. De veranderingen in de cao’s waren simpelweg niet meer bij te houden. De klant kan ons nog steeds bellen en we hebben inzicht in de gegevens, dus het is een echte win-winsituatie.”

Card image cap

Stephanie Adema

Financieel medewerker

Witteveen Dakrendement

Werkt samen met Salariszaken sinds 2020

"Het pakket “samen doen” is voor ons de uitkomst om zelf de salarisadministratie te gaan doen."

Er was een goed begeleide overstap van onze vorige salarisadministratie naar Salariszaken. Daarnaast werd er bij de overstap een opstartcursus gegeven om wegwijs te worden in Nmbrs.

Het pakket "Samen doen" is voor ons de uitkomst om zelf de salarisadministratie te gaan doen. Tot nu toe zijn we erg tevreden over de samenwerking met en de ondersteuning van Salariszaken.

Card image cap

Danny Huitema

Eigenaar

Bouwbedrijf Huitema Vallinga

Werkt samen met Salariszaken sinds 2019

"Al meer dan anderhalf jaar klant bij Salariszaken en nog steeds tevreden!"

Al meer dan anderhalf jaar klant bij Salariszaken en nog steeds tevreden! Een bedrijf met verstand van zaken en snel een inhoudelijk antwoord op je vragen. Kortom een fijn bedrijf om mee samen te werken!

Card image cap

Tessa van Hulst

HR MANAGER

PMT AVIATION SCHIPHOL

Werkt samen met Salariszaken sinds 2019

"Een koppeling tussen Nmbrs® en een planningstool voor PMT"

Er werden ontzettend veel fouten gemaakt in onze salarisadministratie, dus dat moest anders. We hebben besloten het zelf weer op te pakken. Daarbij hebben we hulp gezocht van Salariszaken. Voor ons was het belangrijk dat we onze planningstool konden

Card image cap

Stan Crijns

MARKETEER

FORELLE TEAMSPORTS

Werkt samen met Salariszaken sinds 2020

"Ook onze medewerkers zijn blij dat ze nu zelf zaken kunnen regelen via de pc of app!"

We gebruiken sinds deze maand Salariszaken (samen doen). Het instellen was relatief snel gebeurd. De snelle e-mail reacties van Salariszaken en een teamviewer sessie hebben hierbij geholpen. We kunnen onze salaris- en HR zaken nu allemaal online regelen.