Home / Referenties
"Tijdwinst met digitale salarisadministratie voor RWHG"
Bij de overstap hebben we veel uitleg gehad over het pakket en de mogelijkheden. En inmiddels gebruikt iedereen bij ons de app om zelf hun gegevens in te vullen, te checken en wijzigingen door te geven. Daarnaast maken we gebruik van de workflows. Dat levert ontzettend veel tijdwinst en gemak op.
Ze zijn oprecht geïnteresseerd in onze organisatie en uitdagingen, vakkundig, snel, denken mee en zijn daarnaast ook enthousiast over wat zij te bieden hebben. Voor onze organisatie en groei ambities is Salariszaken de ideale partner!”
"Complete dienstverlening met online salarisadministratie voor Ortaq"
Sinds we met Salariszaken werken, hoeven we onze klanten geen ‘nee’ meer te verkopen als ze vragen of we de salarisadministratie ook op ons kunnen nemen.
Het voelt prettig om wel gewoon het aanspreekpunt te blijven van al je klanten, maar ondertussen de zekerheid te hebben van Salariszaken als achterwacht. Als het nodig is, staan ze er gewoon.
"Online salarisadministratie voor Wit-Beukers"
Ik denk dat het per maand zomaar een week werk scheelt. Hierdoor heb ik tijd over om andere werkzaamheden uit te voeren, en kan ik meer klanten bedienen.
Voor een relatief klein kantoor als het onze is het bovendien perfect om zo’n samenwerking als met Salariszaken te hebben. Ik heb nu als het ware een paar extra collega’s om de moeilijkere vraagstukken mee te bespreken.
Mieke Hilvers
directeur Personeel & Organisatie
Bakkerij Hilvers
Werkt samen met Salariszaken sinds 2021
"Moderne salarisadministratie in de cloud voor Bakker Hilvers"
Je merkt ook dat er bij Salariszaken echt veel ervaring en kennis over de inhoud is. Dat geeft je een vertrouwd gevoel.
Zodra je Salariszaken mailt, heb je razendsnel het juiste antwoord. We hebben allebei nog niet veel ervaring op dit gebied, maar we zijn dankzij de supergoede service nooit bang om domme vragen te stellen.
"Salarisadministratie in de cloud voor alle onderdelen van Quasir"
We hebben ervoor gekozen om de salarisadministratie samen te doen. Dat betekent dat we zelf het beheer hebben op de input, en daarna met een druk op de knop alles overdragen aan Salariszaken. Zij kunnen dan vervolgens de inhoudelijke controle uitvoeren, daarvoor hebben wij simpelweg de kennis niet in huis.
De flexibiliteit en snelheid van verwerking is helemaal top. Een ander groot voordeel van samen doen is dat de mannen altijd bereikbaar zijn voor het beantwoorden van vragen.
"Online salarisadministratie voor de klanten van BFD Administratie en Advies"
Je wilt je klanten natuurlijk zo goed en volledig mogelijk helpen, maar tegelijkertijd moet je je ook vooral kunnen richten op dat waar je goed in bent. “Dus toen Salariszaken op ons pad kwam, was dat voor ons een mooie reden om over te stappen.
Niet alleen omdat het een online pakket is wat makkelijker werkt, maar ook omdat we gebruik kunnen maken van de gespecialiseerde kennis van Salariszaken.
Fred Vermeulen
Salarisadviseur
Vermeulen Ulutuz
Werkt samen met Salariszaken sinds 2019
"Salarisadministratie waar iedereen blij van wordt bij Vermeulen Ulutuz"
“Het zorgt aan mijn kant sowieso voor veel tijdwinst. Niet alleen omdat onze klanten veel dingen zelf kunnen regelen, maar ook omdat veel zaken geautomatiseerd kunnen worden.
Tegelijkertijd merk ik ook dat onze klanten erg tevreden zijn en veel zaken zelf kunnen regelen. Het indienen van declaraties, bijvoorbeeld.
"Gestroomlijnde HR- en salarisadministratie voor RevenYOU"
In het begin voelde ik me een beetje bezwaard om zo vaak contact op te nemen, maar inmiddels weet ik dat het helemaal prima is. Ik word steeds snel en goed geholpen, de service is echt uitstekend. Als ik een mailtje stuur, krijg ik vaak al binnen een half uur reactie!
Het werken met het systeem gaat ook soepel, ik ben blij dat we alle relevante zaken nu in 1 programma zelf kunnen regelen. Op naar de volgende 30 werknemers!
Jellie Wit Barten
Administratief medewerker
Autogroep Ursem Barten
Werkt samen met Salariszaken sinds 2021
"Snelle en nauwkeurige salarisverwerking bij Autogroep Ursem Barten"
Het is bijvoorbeeld erg fijn dat werknemers de loonstroken, verlof en hun digitale dossier online kunnen inzien, dat werkt makkelijk en is overzichtelijk.
Het digitaal ondertekenen van bijvoorbeeld contracten is ook erg handig, dat scheelt een hoop tijd.
"Strakke salarisadministratie voor GJ, HR-Partner"
“De overstap ging heel soepel. Met de loonaangifte XML-converter konden we alles vanuit het oude pakket direct importeren. Die functie gebruiken we ook vaak als we een nieuwe klant hebben die nu nog met een ander pakket werkt. Dat werkt echt fantastisch!”
Alien Bosma
Eigenaar
ADB Administratieve Dienstverlening
Werkt samen met Salariszaken sinds 2021
"Salarisverwerking mét back-up voor ADB Administratieve Dienstverlening"
Wat Alien deze samenwerking vooral oplevert? “Een hele hoop tijdwinst! Ik hoef niet continu van alles na te zoeken of bij de Belastingdienst te checken of alles goed gaat. "
"Salariszaken is in dat opzicht echt mijn steunpilaar geworden: ik vertrouw ze volledig. Het is gewoon erg prettig dat je een expert hebt die over je schouder meekijkt.”
"Een efficiënte salarisverwerking bij Peter Hector Administratie en Advies"
Het is ook erg fijn dat Salariszaken ons helpt met de 2 complexe administraties. De veranderingen in de cao’s waren simpelweg niet meer bij te houden. De klant kan ons nog steeds bellen en we hebben inzicht in de gegevens, dus het is een echte win-winsituatie.”
Salariszaken BV
Verkennen
Pakketten
Handige links