4,9/5 sterren van 150+ reviews op Google

Complete dienstverlening met online salarisadministratie voor Ortaq

Complete dienstverlening met online salarisadministratie voor Ortaq

Ortaq is ongeveer 2 jaar geleden opgericht door Serkan Aslan. De financiële administratie die ze voor vele bedrijven verzorgen, is hun belangrijkste taak. Maar ook op het gebied van salarisadministratie staan ze klaar voor hun klanten, samen met Salariszaken.

De uitdaging

Met het groeien van Ortaq kwam er ook steeds vaker de vraag of salarisadministratie ook onder de dienstverlening viel. “Op een gegeven moment ga je dan toch maar eens zoeken naar een partner, want zelf hebben we niet alle benodigde kennis”, vertelt Serkan. “We zochten een partij waarbij we wel zo veel mogelijk zelf kunnen doen, maar die ook snel kon bijspringen met specialistische kennis en ervaring. De website van Salariszaken sprak me aan, en ook de snelle reactie op mijn vraag was uitstekend.”

De oplossing

Ortaq ondersteunt allerlei soorten bedrijven met de financiële administratie. Op het gebied van salarisadministratie doen ze een deel zelf, terwijl een ander deel door Salariszaken wordt opgepakt. “Als het eventjes kan, doen we de salarisadministratie zelf met behulp van Nmbrs, dat we via Salariszaken gebruiken. Voor de eenvoudige constructies is dat heel goed te doen.
Daarnaast is Salariszaken en het systeem ontzettend flexibel: sommige klanten willen zelf inloggen en gegevens invoeren, dat kan dan ook gewoon. En als wij een keer een inhoudelijke vraag hebben, dan weet je zeker dat Salariszaken razendsnel reageert!”

De oplossing

Ortaq ondersteunt allerlei soorten bedrijven met de financiële administratie. Op het gebied van salarisadministratie doen ze een deel zelf, terwijl een ander deel door Salariszaken wordt opgepakt. “Als het eventjes kan, doen we de salarisadministratie zelf met behulp van Nmbrs, dat we via Salariszaken gebruiken. Voor de eenvoudige constructies is dat heel goed te doen.
Daarnaast is Salariszaken en het systeem ontzettend flexibel: sommige klanten willen zelf inloggen en gegevens invoeren, dat kan dan ook gewoon. En als wij een keer een inhoudelijke vraag hebben, dan weet je zeker dat Salariszaken razendsnel reageert!”

Het resultaat

“Sinds we met Salariszaken werken, hoeven we onze klanten geen ‘nee’ meer te verkopen als ze vragen of we de salarisadministratie ook op ons kunnen nemen. Het voelt prettig om wel gewoon het aanspreekpunt te blijven van al je klanten, maar ondertussen de zekerheid te hebben van Salariszaken als achterwacht. Als het nodig is, staan ze er gewoon.

De begeleiding bij het opstarten was bovendien ook uitstekend: ze hebben ons laten zien hoe we het systeem optimaal inrichten, gebruiken en hoe we ook onze klanten toegang konden geven. Wat ik ook erg prettig vond, is dat ze na een paar weken nog even contact opnamen. We konden toen al onze opmerkingen kwijt en hebben samen nog wat zaken aangepast en verbeterd. Kortom: voor ons is het samenwerken met Salariszaken een uitstekende zet!”