Als ondernemer in een schoonmaakbedrijf hou je je graag bezig met zaken jouw core business. Daarom is een gestroomlijnde personeels- en salarisadministratie belangrijk. Via ons systeem Je voer eenvoudig en snel gewerkte uren in en je kunt direct je werknemers verlonen. Ook is het verwerken van onregelmatigheidstoeslag een fluitje van een cent. Daarnaast is het eventueel mogelijk om ons systeem te koppelen met een planningstool uit de schoonmaakbranche. Hierdoor worden alle uren/dagen automatisch doorgezet.
Een andere uitdaging in de salarisadministratie voor schoonmaak- en glazenwassersbedrijven is het grote verloop qua personeelsbestand. Met onze sjablonen kan je heel eenvoudig automatisch arbeidscontracten opstellen voor je personeel.
Vanaf
€ 3,25
Per loonstrook per maand
Vanaf
€ 5,75
Per loonstrook per maand
Vanaf
€ 9,-
Per loonstrook per maand
Vanaf
€ 2,95
Per loonstrook per maand
Vanaf
€ 5,25
Per loonstrook per maand
Vanaf
€ 8,10
Per loonstrook per maand
Vanaf
€ 5,25
Per loonstrook per maand
Vanaf
€ 8,10
Per loonstrook per maand
Vanaf
€ 2,95
Per loonstrook per maand
Geen stoffige dossiers, onoverzichtelijke excel-sheets of veel handmatig invoerwerk. Je werkt met ons samen in een cloud-oplossing met slimme automatische processen! Dit is ISAE3402 gecertificeerde HR & Payroll software.
Altijd actueel met wet- en regelveging
Persoonlijk contact met vaste contactpersonen: soepele en heldere communicatie
Binnen 2 uur inhoudelijke reactie op je vragen
Wij kunnen de salarisadministratie op ieder ogenblik van jou overnemen. Bijvoorbeeld bij ziekte of vakantie.
Moderne cloud-gebaseerde software
Wij bieden uitgebreide koppelingen aan met software voor boekhouden, urenregistratie en verzuimverzekeraars. Hierdoor worden processen die eerder tijdrovend en foutgevoelig waren ineens makkelijk en efficiënt.
EIGENAAR EUROMAX SERVICES
Werkt samen met Salariszaken sinds 2016
"Er wordt snel op vragen gereageerd en de verwerking is altijd snel uitgevoerd"
Door de samenwerking met specialisten van Salariszaken.nl heb ik de overstap gemaakt om de salarisverwerking uit te besteden. Dit bespaart mij enorm veel tijd. Er wordt snel op vragen gereageerd en de verwerking wordt altijd snel uitgevoerd. Ik kan dit iedereen aanbevelen.
Apps zoals Airbnb en Uber stellen ons in staat om ons vluchtige leven op onze telefoon te organiseren, waar en wanneer we maar willen. Onze Employee Self Service-app biedt hetzelfde gemak voor personeelszaken. Van declaraties tot verlofdagen, met deze app kunnen jouw medewerkers hun personeelszaken on-the-go en in real time regelen.
Salariszaken BV
Verkennen
Pakketten
Handige links