Hoewel salarisadministratie dicht tegen het vakgebied van administratie- en accountantskantoren zit, is het toch echt een vak apart. Maar als je klanten je vragen om ook hun salarisadministratie te verzorgen, wil je ze ook graag helpen. Onze moderne software en uitgebreide kennis en ervaring is de oplossing.
Salariszaken gaat namelijk verder dan een standaard salarisapplicatie. Zo richt je eenvoudig HR-workflows in, gebruik je de standaard cao-modellen en genereer je met een druk op de knop allerlei relevante overzichten voor jezelf en je klant. Hierdoor wordt het afhandelen van de salarisadministratie een klus die ineens veel minder tijd kost en dus winstgevender wordt.
Wij maken voor de salarisadministratie gebruik van de applicatie Nmbrs®. Deze software heeft veel meer functionaliteiten en is bovendien op allerlei manieren te koppelen met andere bedrijfssoftware.
Wij bieden administratie- en accountantskantoren aan om met ons samen te werken. Dit is met name voor kantoren met 1-3 werknemers op de salarisadministratie ideaal. Je hebt een back-up bij ziekte/verlof en kunt vakinhoudelijke vragen aan ons stellen.
Vanaf
€ 1,30
Per loonstrook per maand
Vanaf
€ 5,25
Per loonstrook per maand
Vanaf
€ 8,10
Per loonstrook per maand
Vanaf
€ 1,30
Per loonstrook per maand
Vanaf
€ 5,25
Per loonstrook per maand
Vanaf
€ 8,10
Per loonstrook per maand
Vanaf
€ 5,25
Per loonstrook per maand
Vanaf
€ 8,10
Per loonstrook per maand
Vanaf
€ 2,95
Per loonstrook per maand
Geen stoffige dossiers, onoverzichtelijke excel-sheets of veel handmatig invoerwerk. Je werkt met ons samen in een cloud-oplossing met slimme automatische processen! Dit is ISAE3402 gecertificeerde HR & Payroll software.
Altijd actueel met wet- en regelveging
Persoonlijk contact met vaste contactpersonen: soepele en heldere communicatie
Binnen 2 uur inhoudelijke reactie op je vragen
Wij kunnen de salarisadministratie op ieder ogenblik van jou overnemen. Bijvoorbeeld bij ziekte of vakantie.
Moderne cloud-gebaseerde software
Wij bieden uitgebreide koppelingen aan met software voor boekhouden, urenregistratie en verzuimverzekeraars. Hierdoor worden processen die eerder tijdrovend en foutgevoelig waren ineens makkelijk en efficiënt.
HR & ICT @ GJ Personeelsdiensten
Werkt samen met Salariszaken sinds 2019
“Sinds de overstap zijn we gegroeid met meer dan 100 klanten”
GJ helpt mkb’ers in allerlei branches met allerlei HR-zaken. Ze begonnen ooit als uitzendbureau, maar inmiddels hebben ze hun diensten behoorlijk uitgebreid met onder andere payrolling, werving & selectie, verzuimbeheer en HR-advies.
Apps zoals Airbnb en Uber stellen ons in staat om ons vluchtige leven op onze telefoon te organiseren, waar en wanneer we maar willen. Onze Employee Self Service-app biedt hetzelfde gemak voor personeelszaken. Van declaraties tot verlofdagen, met deze app kunnen jouw medewerkers hun personeelszaken on-the-go en in real time regelen.
Salariszaken BV
Verkennen
Pakketten
Handige links