Of je nu een kleine boetiek, een webwinkel, een magazijn of een warenhuis runt, bij ons ben je aan het juiste adres voor begeleiding bij je personeels- en salarisadministratie. Onze kennis en ervaring in de detailhandel helpt jou om dit zelf te beheren, op een manier die bij jouw onderneming past.
Van modezaak tot dierenspeciaalzaak en van telecomwinkel tot juwelier, wij zorgen ervoor dat je altijd beschikt over de benodigde kennis en tools. Als ervaren partner staan we klaar om je te ondersteunen waar nodig, zodat jij je administratie efficiënt en nauwkeurig kunt uitvoeren.
Wil je weten hoe wij kunnen ondersteunen? In een vrijblijvend gesprek bespreken we graag de mogelijkheden.
Vanaf
€ 3,25
Per loonstrook per maand
Vanaf
€ 5,75
Per loonstrook per maand
Vanaf
€ 9,-
Per loonstrook per maand
Vanaf
€ 2,95
Per loonstrook per maand
Vanaf
€ 5,25
Per loonstrook per maand
Vanaf
€ 8,10
Per loonstrook per maand
Vanaf
€ 5,25
Per loonstrook per maand
Vanaf
€ 8,10
Per loonstrook per maand
Vanaf
€ 2,95
Per loonstrook per maand
Geen stoffige dossiers, onoverzichtelijke excel-sheets of veel handmatig invoerwerk. Je werkt met ons samen in een cloud-oplossing met slimme automatische processen! Dit is ISAE3402 gecertificeerde HR & Payroll software.
Altijd actueel met wet- en regelveging
Persoonlijk contact met vaste contactpersonen: soepele en heldere communicatie
Binnen 2 uur inhoudelijke reactie op je vragen
Wij kunnen de salarisadministratie op ieder ogenblik van jou overnemen. Bijvoorbeeld bij ziekte of vakantie.
Moderne cloud-gebaseerde software
Wij bieden uitgebreide koppelingen aan met software voor boekhouden, urenregistratie en verzuimverzekeraars. Hierdoor worden processen die eerder tijdrovend en foutgevoelig waren ineens makkelijk en efficiënt.
Werkt samen met Salariszaken sinds 2019
"IK KAN GEMAKKELIJK AL MIJN HR- EN SALARISZAKEN REGELEN VIA 1 PORTAAL"
Ik ben erg blij met de samenwerking. Ik kan al mijn HR- en Salariszaken gemakkelijk regelen via 1 portaal. Ook heb ik snel en kundig advies gekregen over het aannemen van personeel.
Apps zoals Airbnb en Uber stellen ons in staat om ons vluchtige leven op onze telefoon te organiseren, waar en wanneer we maar willen. Onze Employee Self Service-app biedt hetzelfde gemak voor personeelszaken. Van declaraties tot verlofdagen, met deze app kunnen jouw medewerkers hun personeelszaken on-the-go en in real time regelen.
Salariszaken BV
Verkennen
Pakketten
Handige links