Horeca-ondernemers veel te maken met flexibele werknemers en oproepkrachten. Deze flexibiliteit is de spil in je horeca-onderneming, maar brengt op het gebied van administratie vaak extra werk met zich mee.
Door ons systeem te koppelen aan je urenregistratiesysteem vul je automatisch de flexibele uren in, waarna dit meteen wordt verwerkt in de verloning. Je bespaart tijd en vermindert de foutgevoeligheid.
De salarisadministratie in de horecabranche vereist extra expertise in vergelijking met de meeste branches. Bij Salariszaken beschikken wij over specialisten met ervaring en extra kennis van de salarisverwerking binnen deze branche.
Onze experts zijn op de hoogte van alle ontwikkelingen in de wetgeving op het gebied van horeca, om al jouw werknemers op tijd en juist uit te betalen.
Salariszaken verzorgt en begeleidt de salarisadministratie van meer dan 10.000 bedrijven!
Vanaf
€ 3,25
Per loonstrook per maand
Vanaf
€ 5,75
Per loonstrook per maand
Vanaf
€ 9,-
Per loonstrook per maand
Vanaf
€ 2,95
Per loonstrook per maand
Vanaf
€ 5,25
Per loonstrook per maand
Vanaf
€ 8,10
Per loonstrook per maand
Vanaf
€ 5,25
Per loonstrook per maand
Vanaf
€ 8,10
Per loonstrook per maand
Vanaf
€ 2,95
Per loonstrook per maand
Geen stoffige dossiers, onoverzichtelijke excel-sheets of veel handmatig invoerwerk. Je werkt met ons samen in een cloud-oplossing met slimme automatische processen! Dit is ISAE3402 gecertificeerde HR & Payroll software.
Altijd actueel met wet- en regelveging
Persoonlijk contact met vaste contactpersonen: soepele en heldere communicatie
Binnen 2 uur inhoudelijke reactie op je vragen
Wij kunnen de salarisadministratie op ieder ogenblik van jou overnemen. Bijvoorbeeld bij ziekte of vakantie.
Moderne cloud-gebaseerde software
Wij bieden uitgebreide koppelingen aan met software voor boekhouden, urenregistratie en verzuimverzekeraars. Hierdoor worden processen die eerder tijdrovend en foutgevoelig waren ineens makkelijk en efficiënt.
Apps zoals Airbnb en Uber stellen ons in staat om ons vluchtige leven op onze telefoon te organiseren, waar en wanneer we maar willen. Onze Employee Self Service-app biedt hetzelfde gemak voor personeelszaken. Van declaraties tot verlofdagen, met deze app kunnen jouw medewerkers hun personeelszaken on-the-go en in real time regelen.
FINANCIEEL & ZAKELIJK STRATEGISCH ADVIES | RWHG
Werkt samen met Salariszaken sinds 2021
"TIJDWINST MET DIGITALE SALARISADMINISTRATIE VOOR RWHG"
Bij de overstap hebben we veel uitleg gehad over het pakket en de mogelijkheden. En inmiddels gebruikt iedereen bij ons de app om zelf hun gegevens in te vullen, te checken en wijzigingen door te geven. Daarnaast maken we gebruik van de workflows. Dat levert ontzettend veel tijdwinst en gemak op.
Salariszaken BV
Verkennen
Pakketten
Handige links