Omdat Mieke en Denise niet betrokken waren bij het tijdperk voor het werk met Salariszaken, is het lastig om het resultaat uit te drukken in geld of tijd. “Maar wat we wel kunnen zeggen, is dat het werken met Salariszaken erg goed bevalt”, vertelt Mieke. “Ik ben vooral erg enthousiast over de uitgebreide overzichten die je eenvoudig zelf samenstelt, en maak ook heel veel gebruik van de documentsjablonen. Bijvoorbeeld voor contracten of getuigschriften als iemand uit dienst gaat. Daar moest ik eerst veel handmatig overnemen, en nu is dat met 1 druk op de knop geregeld. Net als bijvoorbeeld een overzicht van de medewerkers in onze winkels die meer dan 20 uur per week werken. Bovendien werken we dankzij Salariszaken nu ook met het planningssysteem ‘Werktijden’, dus ze hebben ons ook op andere vlakken dan de salarisadministratie nog verder geholpen!”
Denise sluit ten slotte af: “Eigenlijk ben ik alleen maar positief. Soms zit er wel iets lastigs in de software, maar daar helpen ze je dan snel bij. Bovendien geven ze het ook door aan NMBRS, zodat er bij een update misschien iets mee gedaan kan worden. We doen de salarisadministratie nu al een tijd samen, en wat mij betreft blijft dat nog zo!”