Salarisadministratie waar iedereen blij van wordt bij Vermeulen Ulutuz

Salarisadministratie waar iedereen blij van wordt bij Vermeulen Ulutuz

De uitdaging

Er zijn zo’n 150 tot 200 klanten die hun salarisadministratie hebben ondergebracht bij Vermeulen Ulutuz. Daar zitten partijen tussen met maar 1 medewerker, maar ook bedrijven met 100 medewerkers. En iedereen moet natuurlijk tevreden zijn. Fred Kreuk vertelt meer over de eerdere cloudoplossing die ze gebruikten: “Eerst werkten we gewoon in een offline salarisprogramma, daar waren we best tevreden over.

Toen dit bedrijf ergens in 2016 of 2017 met een cloudoplossing kwam, zijn we daarop overgestapt. Helaas heeft dat eigenlijk nooit echt lekker gelopen. Onze klanten waren er niet blij mee, en wij daardoor ook niet. Daarom ben ik in 2018 op zoek gegaan naar een andere partij.”

De oplossing

Fred kwam toen bij Salariszaken uit: “Een van de belangrijkste redenen om voor Salariszaken te kiezen, is het feit dat ze echte salarisspecialisten zijn. Als je eens een specifieke vraag hebt, weet je daardoor zeker dat je direct een goed antwoord krijgt”. Sander ging langs om het hele programma door te nemen, en ook op afstand kregen ze bij Vermeulen Ulutuz de benodigde hulp bij het opzetten en werken met Salariszaken. “De overgang van het ene naar het andere pakket is heel soepel verlopen”, vertelt Fred. “Natuurlijk kon je niet alle gegevens 1 op 1 overnemen, dus er was wel wat handmatig werk nodig. Maar we zijn daarin ontzettend goed begeleid.”

In principe verzorgen ze bij Vermeulen Ulutuz zelfstandig de volledige salarisadministratie. Maar als Fred om wat voor reden dan ook uitvalt, dan springen we eenvoudig bij. En natuurlijk reageren we snel op eventuele vragen die we krijgen! Zo zorgen we er samen voor dat de salarisadministratie soepel en gesmeerd loopt.

De oplossing

Fred kwam toen bij Salariszaken uit: “Een van de belangrijkste redenen om voor Salariszaken te kiezen, is het feit dat ze echte salarisspecialisten zijn. Als je eens een specifieke vraag hebt, weet je daardoor zeker dat je direct een goed antwoord krijgt”. Sander ging langs om het hele programma door te nemen, en ook op afstand kregen ze bij Vermeulen Ulutuz de benodigde hulp bij het opzetten en werken met Salariszaken. “De overgang van het ene naar het andere pakket is heel soepel verlopen”, vertelt Fred. “Natuurlijk kon je niet alle gegevens 1 op 1 overnemen, dus er was wel wat handmatig werk nodig. Maar we zijn daarin ontzettend goed begeleid.”

In principe verzorgen ze bij Vermeulen Ulutuz zelfstandig de volledige salarisadministratie. Maar als Fred om wat voor reden dan ook uitvalt, dan springen we eenvoudig bij. En natuurlijk reageren we snel op eventuele vragen die we krijgen! Zo zorgen we er samen voor dat de salarisadministratie soepel en gesmeerd loopt.

Het resultaat

Kijk je naar het resultaat van de overstap, dan zijn er voor Fred twee hele duidelijke dingen zichtbaar: “Het zorgt aan mijn kant sowieso voor veel tijdwinst. Niet alleen omdat onze klanten veel dingen zelf kunnen regelen, maar ook omdat veel zaken geautomatiseerd kunnen worden. Tegelijkertijd merk ik ook dat onze klanten erg tevreden zijn en veel zaken zelf kunnen regelen.

Het indienen van declaraties, bijvoorbeeld. En er zijn meerdere horecazaken die hun uren rechtstreeks invoeren vanuit een ander systeem. Ook dat bespaart tijd en voorkomt fouten. Het is allemaal echt een stuk beter geworden sinds de overstap!”

Meer weten over Salariszaken?

Ger de Jager RPP

Adviseur