Werkt samen met Salariszaken sinds 2020
Wij zijn blij met de support en uitleg die wij krijgen van Salariszaken. Op deze manier is het mogelijk de gehele salarisadministratie zelf te beheren met een beetje hulp van de deskundige. Top!
Er werden ontzettend veel fouten gemaakt in onze salarisadministratie, dus dat moest anders. We hebben besloten het zelf weer op te pakken. Daarbij hebben we hulp gezocht van Salariszaken. Voor ons was het belangrijk dat we onze planningstool konden blijven gebruiken.” De koppeling is vorige maand opgeleverd en heeft inmiddels 1 keer gedraaid. Over het resultaat zijn alle partijen erg tevreden. Een samenwerking waar wij trots op zijn!
Ik heb niet veel ervaring op dit gebied, dus ik wilde vooral een oplossing waarbij ik veel zelf kon doen, maar ook het vertrouwen had dat er iemand was die alles controleerde. In het begin voelde ik me een beetje bezwaard om zo vaak contact op te nemen, maar inmiddels weet ik dat het helemaal prima is. Ik word steeds snel en goed geholpen, de service is echt uitstekend. Als ik een mailtje stuur, krijg ik vaak al binnen een half uur reactie! Het werken met het systeem gaat ook soepel, ik ben blij dat we alle relevante zaken nu in 1 programma zelf kunnen regelen.
We gebruiken sinds deze maand Salariszaken (samen doen). Het instellen was relatief snel gebeurd. De snelle e-mail reacties van Salariszaken en een teamviewer sessie hebben hierbij geholpen. We kunnen onze salaris- en HR zaken nu allemaal online regelen. Ook onze medewerkers zijn blij dat ze nu zelf zaken kunnen regelen via de pc of app. Perfect!
Door de samenwerking met specialisten van Salariszaken.nl heb ik de overstap genomen om de lonen van mijn klanten met NMBRS te gaan verwerken. Dit had ik eerder moeten doen. Goed bereikbaar en altijd behulpzaam! Daarnaast kan ik door de automatische boekhoudkoppelingen mijn klanten altijd voorzien van actuele en foutloze data! Hier zijn ze uiteraard erg blij mee.
Tot volle tevredenheid maken wij gebruik van Salariszaken.nl, Door hun focus op automatisering hebben wij altijd inzicht in de stand van zaken op een zeer efficiënte transparante manier. Ook hebben ze ons geweldig ondersteund met het opstellen van contracten voor onze werknemers.
Na jaren met Logisal gewerkt te hebben, overgestapt naar Salariszaken.nl. Het is een makkelijk te bedienen salarisprogramma, waar tevens alle belangrijke HR zaken in verwerkt kunnen worden. Ook is de automatische koppeling naar Exact Online erg handig! Prijs/kwaliteit prima in orde. Klantenservice is snel, vakkundig en behulpzaam. Het pakket is zeker een aanrader!
Vanaf 2020 zijn wij overgestapt naar de online software van Salariszaken. We zijn erg blij met deze overstap. We kunnen onze klanten nu bedienen met software die bij deze tijd past. We hebben van onze klanten ook veel positieve reacties gehad. Verder krijgen wij altijd bijzonder snelle respons op vragen. De medewerkers hebben sterke inhoudelijke kennis van de materie en het programma. Top!
Werkt samen met Salariszaken sinds 2016
Wij werken sinds een half jaar met Salariszaken i.c.m. Exact online en sinds drie maanden ook gekoppeld met het roosterprogramma L1nda.
Salariszaken heeft ten opzichte van ons vorige pakket een zeer uitgebreide HRM module waarin het eenvoudig is een goede salarisadministratie bij te houden, maar ook aan dossiervorming te doen. Ik ben erg blij met de samenwerking!
Overgang van het oude salarissysteem naar Salariszaken is soepel verlopen. Mede door de deskundigheid van de medewerkers van Salariszaken. Het nieuwe salarissysteem is volledig AVG proof en kost aanzienlijk minder tijd.
Werkt samen met Salariszaken sinds 2015
Erg blij met de snelle antwoorden als ik een vraag stuur per mail. Heldere antwoorden waar je mee verder kan. De kosten die ze vragen voor het opstarten van een salarisadministratie en het genereren van een strook zijn prima.
Kan niets anders zeggen dan dat ik zeer tevreden ben. Tot nu toe altijd snel en uitstekend geholpen met elke vraag die ik had. Het is een prettig idee wanneer een professional met je meekijkt en waar nodig aan de bel trekt of tips geeft. Het is ook fijn om te weten dat ze bij Salariszaken veel kennis hebben van de CAO GGZ.
Werkt samen met Salariszaken sinds 2021
Sinds januari 2021 verlonen we met het online Salaris- HR systeem NMBRS via Salariszaken. Het zelf beheren en de deskundige, snelle hulp van Salariszaken is een perfecte combi voor ons.
We zijn dan ook zeer tevreden over de samenwerking.
Sinds december in contact gekomen via Google met Salariszaken. Ik kan niet anders oordelen dan een geweldig accurate medewerking wat betreft onze speciale wens. Ook de medewerking en telefonisch contact vooraf gaf mij veel vertrouwen om de dienstverlening van Salariszaken in gang te zetten.
Ik ben na jarenlang gebruik gemaakt te hebben van andere salarissoftware overgestapt naar Salariszaken. Dit bevalt prima! Voor het overstappen werd mij een cursus aangeboden waardoor ik alle klanten in de nieuwe omgeving kon importeren. Ook de nazorg van Salariszaken stel ik op prijs. Nu weet ik tenminste dat alle klanten goed in het nieuwe pakket zitten.
Werkt samen met Salariszaken sinds 2016.
Ik werk naar volle tevredenheid met Salariszaken. De salarisverwerking is altijd ruim op tijd, bij wijzigingen of problemen wordt er goed overlegd. Mail wordt snel beantwoord en CAO-wijzigingen worden altijd goed verwerkt door Salariszaken, zonder dat ik daar zelf op hoef te letten. Ik zou Salariszaken bij iedereen aanraden.
Sinds iets meer dan een jaar maken wij gebruik van de diensten van Salariszaken voor onze administratie. We zijn zeer content met de manier van samenwerken en met name de korte en snelle lijntjes in de communicatie. Sander en team reageren snel en accuraat, ook buiten kantoortijden, en die flexibiliteit is nodig voor ons als onderneming.
Wat een fantastische service en inbeeldingsvermogen in de klant. Een echte aanrader. Combineer dit met de ultra moderne cloud software van Nmbrs en je hebt als administratiekantoor of ondernemer de perfecte combi om snel je personeelsadministratie en salariszaken te doen.
Vanaf 2021 zijn wij gestart de loonadministratie in eigen beheer uit te voeren. Wij hebben diverse salarispakketten getest in 2020. Uiteindelijk bleven twee pakketten over. Het goede contact met Salariszaken heeft de doorslag gegeven om voor Nmbrs via Salariszaken te kiezen.
De snelle respons op vragen en de goede begeleiding worden zeer op prijs gesteld. Wij zijn blij dat wij voor Salariszaken hebben gekozen.
Overstappen op een nieuw pakket doe je logisch gezien aan het begin van het kalenderjaar. Dat is ook een erg drukke tijd, maar eigenlijk is de overstap heel soepel verlopen. De verloning ging direct goed, en onze klanten waren na de eerste maand eigenlijk ook helemaal gewend aan de nieuwe situatie. Het is ook erg fijn dat Salariszaken ons helpt met de 2 complexe administraties. De veranderingen in de cao’s waren simpelweg niet meer bij te houden. De klant kan ons nog steeds bellen en we hebben inzicht in de gegevens, dus het is een echte win-winsituatie.
Afgelopen jaar ben ik overgestapt naar Salariszaken. Dankzij het fijne persoonlijke contact en de goede begeleiding, heb ik mijn personeelszaken weer helemaal op orde. Ik kan het iedereen aanbevelen.
Salariszaken BV
Verkennen
Pakketten
Handige links