Home / Referenties
"Strakke salarisadministratie voor GJ, HR-Partner"
“De overstap ging heel soepel. Met de loonaangifte XML-converter konden we alles vanuit het oude pakket direct importeren. Die functie gebruiken we ook vaak als we een nieuwe klant hebben die nu nog met een ander pakket werkt. Dat werkt echt fantastisch!”
"Gestroomlijnde HR- en salarisadministratie voor RevenYOU"
In het begin voelde ik me een beetje bezwaard om zo vaak contact op te nemen, maar inmiddels weet ik dat het helemaal prima is. Ik word steeds snel en goed geholpen, de service is echt uitstekend. Als ik een mailtje stuur, krijg ik vaak al binnen een half uur reactie!
Het werken met het systeem gaat ook soepel, ik ben blij dat we alle relevante zaken nu in 1 programma zelf kunnen regelen. Op naar de volgende 30 werknemers!
Fred Vermeulen
Salarisadviseur
Vermeulen Ulutuz
Werkt samen met Salariszaken sinds 2019
"Salarisadministratie waar iedereen blij van wordt bij Vermeulen Ulutuz"
“Het zorgt aan mijn kant sowieso voor veel tijdwinst. Niet alleen omdat onze klanten veel dingen zelf kunnen regelen, maar ook omdat veel zaken geautomatiseerd kunnen worden.
Tegelijkertijd merk ik ook dat onze klanten erg tevreden zijn en veel zaken zelf kunnen regelen. Het indienen van declaraties, bijvoorbeeld.
Jellie Wit Barten
Administratief medewerker
Autogroep Ursem Barten
Werkt samen met Salariszaken sinds 2021
"Snelle en nauwkeurige salarisverwerking bij Autogroep Ursem Barten"
Het is bijvoorbeeld erg fijn dat werknemers de loonstroken, verlof en hun digitale dossier online kunnen inzien, dat werkt makkelijk en is overzichtelijk.
Het digitaal ondertekenen van bijvoorbeeld contracten is ook erg handig, dat scheelt een hoop tijd.
Alien Bosma
Eigenaar
ADB Administratieve Dienstverlening
Werkt samen met Salariszaken sinds 2021
"Salarisverwerking mét back-up voor ADB Administratieve Dienstverlening"
Wat Alien deze samenwerking vooral oplevert? “Een hele hoop tijdwinst! Ik hoef niet continu van alles na te zoeken of bij de Belastingdienst te checken of alles goed gaat. "
"Salariszaken is in dat opzicht echt mijn steunpilaar geworden: ik vertrouw ze volledig. Het is gewoon erg prettig dat je een expert hebt die over je schouder meekijkt.”
"Een efficiënte salarisverwerking bij Peter Hector Administratie en Advies"
Het is ook erg fijn dat Salariszaken ons helpt met de 2 complexe administraties. De veranderingen in de cao’s waren simpelweg niet meer bij te houden. De klant kan ons nog steeds bellen en we hebben inzicht in de gegevens, dus het is een echte win-winsituatie.”
"Het pakket “samen doen” is voor ons de uitkomst om zelf de salarisadministratie te gaan doen."
Er was een goed begeleide overstap van onze vorige salarisadministratie naar Salariszaken. Daarnaast werd er bij de overstap een opstartcursus gegeven om wegwijs te worden in Nmbrs.
Het pakket "Samen doen" is voor ons de uitkomst om zelf de salarisadministratie te gaan doen. Tot nu toe zijn we erg tevreden over de samenwerking met en de ondersteuning van Salariszaken.
Danny Huitema
Eigenaar
Bouwbedrijf Huitema Vallinga
Werkt samen met Salariszaken sinds 2019
"Al meer dan anderhalf jaar klant bij Salariszaken en nog steeds tevreden!"
Al meer dan anderhalf jaar klant bij Salariszaken en nog steeds tevreden! Een bedrijf met verstand van zaken en snel een inhoudelijk antwoord op je vragen. Kortom een fijn bedrijf om mee samen te werken!
"Online salarisadministratie voor Wit-Beukers"
Ik denk dat het per maand zomaar een week werk scheelt. Hierdoor heb ik tijd over om andere werkzaamheden uit te voeren, en kan ik meer klanten bedienen.
Voor een relatief klein kantoor als het onze is het bovendien perfect om zo’n samenwerking als met Salariszaken te hebben. Ik heb nu als het ware een paar extra collega’s om de moeilijkere vraagstukken mee te bespreken.
"Ook onze medewerkers zijn blij dat ze nu zelf zaken kunnen regelen via de pc of app!"
We gebruiken sinds deze maand Salariszaken (samen doen). Het instellen was relatief snel gebeurd. De snelle e-mail reacties van Salariszaken en een teamviewer sessie hebben hierbij geholpen. We kunnen onze salaris- en HR zaken nu allemaal online regelen.
"Dit had ik eerder moeten doen. Goed bereikbaar en altijd behulpzaam!"
Door de samenwerking met specialisten van Salariszaken.nl heb ik de overstap genomen om de lonen van mijn klanten met NMBRS te gaan verwerken. Dit had ik eerder moeten doen. Goed bereikbaar en altijd behulpzaam!
"Door hun focus op automatisering hebben wij altijd inzicht in de actuele stand van zaken"
Tot volle tevredenheid maken wij gebruik van Salariszaken.nl, Door hun focus op automatisering hebben wij altijd inzicht in de stand van zaken op een zeer efficiënte transparante manier. Ook hebben ze ons geweldig ondersteund met het opstellen van contracten.
Salariszaken BV
Verkennen
Pakketten
Handige links